Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Wyjazd DAAD 2013

Zapraszamy do oglądania niektórych zdjęc z naszego wyjazdu stypendialnego DAAD.

FREIBERG - BERLIN - DREZNO - PRAGA

2013

Zdjęcia Archiwalne

26-29 Listopad 2008 - Wyjazd do zakładów Fiat Auto Poland S.A.

Zorganizowany w listopadzie 2008 roku wyjazd koła naukowego obejmował wizytę w fabryce Fiat Auto Poland S.A w Tychach.
W programie wyjazdu znalazły się także zakłady ArcelorMittal Poland S.A - oddział Świętochłowice oraz Kuźnia Polska S.A. w Skoczowie. Udało nam się również zwiedzić Tyskie Muzeum Piwowarstwa oraz Wisłę.

Kwiecień 2008 - Wyjazd do zakładu WSK PZL-Rzeszów S.A.

Wyjazd koła naukowego w kwietniu 2008 obejmował wizytę w zakładach WSK PZL - Rzeszów, przedsiębiorstwie zajmującym się produkcją komponentów lotniczych i jednostek napędowych.
Mieliśmy również okazję zwiedzić zamek - muzeum w Łańcucie oraz kopalnie soli w Bochni.

Grudzień 2007 - Wyjazd do fabryki puszek Can-Pack w Brzesku

Udało nam się zorganizować wycieczkę do Brzeskiej fabryki puszek Can-Pack. Mogliśmy zobaczyć tam całą linię produkcyjną aluminiowych puszek i wieczek do napojów wszelkiego rodzaju. Szybkość i precyzja ich wykonania zrobiła na nas duże wrażenie.
W drodze powrotnej część grupy postanowiła poznać okoliczne zamki w Nowym Wiśniczu i Tropsztynie. Zachęcamy do obejrzenia zdjęć

Październik 2007 - Wyjazd naukowy do Stoczni Gdynia

Niemalże tradycyjny wyjazd naukowy w czasie którego odwiedziliśmy Stocznię Gdyńską. Nie ominęliśmy Gdańska, Sopotu, Władysławowa (w którym nocowaliśmy) i Półwyspu Helskiego. Wyjazd był bardzo owocny, pogoda dopisała, a stoczniowcy jak zawsze nie zawiedli i chętnie oprowadzali po zakamarkach zakładu.

19-20 X 2007 - XII Seminarium Studenckiego Ruchu Naukowego Janowice - Bartkowa

Członkowie naszego Koła wygłosili dwa referaty:
'Stypendia DAAD dla organizacji studenckich na przykładzie działalności SKN Promat' - Dominik, Jacek, Staszek,
'Praktyki, szkolenia i staże w firmie Pratt & Whitney -doświadczenia studentów AGH' - Ania, Kamil.

Maj 2007 - Wyjazd Koła Naukowego do Niemiec

Dzięki stypendium z DAAD mogliśmy zorganizować wyjazd naukowy do firm i instytutów naukowych na terenie Niemiec. Swoiste tournee pozwoliło nam zapoznać się z wieloma interesującymi zagadnieniami z dziedziny przemysłu, a także dostarczyło niezapomnianych wrażeń :)
Więcej szczegółów znajduje się w naszym sprawozdaniu.
Zachęcamy także do przeglądania zdjęć w galeriach oraz obejrzenia krótkiego filmiku, który może choć w części odda atmosferę jaka panowała w czasie tego wyjazdu.

7-9 maj     Freiberg
10-13 maj Berlin
14-15 maj Claushal-Zellerfeld
17-18 maj Kolonia
19 maj       Praga

Krótki filmik z naszego wyjazdu
Sprawozdanie wersja polska
Sprawozdanie wersja niemiecka

2006 Polmo-Łomianki

Wyjazd naukowy do fabryki Polmo-Łomianki. Zapoznaliśmy się w jego trakcie z technologiami metalurgii proszków i wytwórstwa tworzyw sztucznych